Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της BIS αποτελείται από έμπειρο, εξειδικευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό σε επίπεδο Hardware και Software.

Η μεγάλη εμπειρία από το 1989 που ιδρύθηκε η εταιρεία, μας καθιστά υπεύθυνους ώστε να επιλύουμε τα προβλήματα άμεσα.

Η εταιρεία μας είναι πιστοποιημένη από τις μεγαλύτερες εταιρείες σαρωτών εγγράφων και βιβλίων Kodak Alaris και Zeutschcel αντίστοιχα.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε με το σαρωτή σας επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και σύντομα θα σας απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος του τμήματος Service.